Välkommen till 5 Seconds Of Summer Sweden!

Just nu pågår mycket jobb med bloggen, och vi kommer ha dålig uppdatering tills vidare när allt har börjat gjort sig klart! Tack!
 
 


Linnéa

Hej du! Jag har försökt att få tag i dig. Har du lust att mejla tillbaka. Är nästan färdig med designen.

Svar: Hej, förlåt! Något hände med min hotmail till denna bloggen så kunde inte logga in förens idag, mejlen vi skrivit har även försvunnit konstigt nog men allt är som det ska nu igen! Ber så mycket om ursäkt ännu en gång! Kan du kanske skicka ett nytt mejl så jag får upp historiken igen? Tack
5 Seconds Of Summer - Sweden

2013-09-06 // 16:48:55
Linnéa

Självklart :) Jag skickar mejlet antaglien imorgon eller på söndag.

Svar: Tack! :)
5 Seconds Of Summer - Sweden

2013-09-06 // 23:03:36
Linnéa

Mejlade dig förra veckan. Designen är klar.

Svar: Jag har svarat på mailet redan, det borde finnas i din inkorg!
5 Seconds Of Summer - Sweden

2013-09-16 // 15:30:15
Linnéa

Har inte fått något mejl. Har du lust att skicka om det?

Svar: Oj, har inte sett detta! Det har ju gått en evighet, förlåt! Har suttit och kollat på mejlen hela tiden och trott att du var upptagen!Ska se om jag hittar det så jag kan skicka om!
5 Seconds Of Summer - Sweden

2013-09-20 // 16:06:26


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: