Info!

Hej! 
Har missat så mycket nu på 2 dagar, och orkar inte sitta och lägga upp allt! Ber om ursäkt för det..
 
Iallafall så är killarna i London nu och ska spela sina London Konserter på KOKO i Camden! Som ni kanske sätt har de uppdaterat med tonvis av instavideos, bilder och annat kul! Så kika in på allt, förhoppningsvis kommer allt komma igång efter detta nu och jag ska försöka hinna med allt!
 
Om någon av er är intresserade att hjälpa mig, och försöka att få bloggen ännu större - Kommentera nedan!
 
 


Ida Björnfot

Ååh det verkar roligt! :) Vad är det du vill ha hjälp med? Vad ska man göra isf? :)

Svar: Asså jag vill typ ha en till som hjälper till att blogga, det är ju ganska mycket ibland och ända sedan Moa slutade har jag allt själv! Helt enkelt en till sidbloggare, som uppdaterar när det kommer nytt och så, självklart tillsammans med mig då! :)
5 Seconds Of Summer - Sweden

2013-11-27 // 15:47:20


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: